niedziela, 12 kwietnia 2015

Przywróć harmonię ...aromaterapią.

Kochani! 
Szczerze polecam naturalne olejki do aromaterapii, masażu
czy nawet jako dodatek do Waszego ulubionego balsamu do ciała (może zastąpić perfum)
Harmonijnie dobrana kompozycja pomarańczy, drzewa różanego i geranium sprawia iż zaczynacie czuć się 'miękko'. 
Wraca chęć życia ale i budzi się chęć zatrzymania się na tak długo, 

jak tylko otuleni będziecie w ten kwiecisto-owocowy aromat... 

                 
                                 



Drzewo różane. Wyobraź sobie, że pod nim leżysz...
      



 Geranium, przepiękne energiczne kolory, czyż nie? A zapach...czujesz ?













Pozdrawiam Was wiosennie i zapraszam na zakupy: 

https://sklep.oshin.pl/produkt/synergia-harmonia/


Monika 



4 komentarze:

  1. Gdy moja dusza, umysł i serce nie mają żadnych wątpliwości że podjęta decyzja jest najlepsza dla mnie i moich dzieci, wtedy czuję harmonię, jestem po prostu szczęśliwa :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdy postępuje zgodnie z moim własnym ja, robię to co kocham i otaczam się dobrymi ludźmi to wtedy czuję się szczęśliwa i czuję harmonię. Już sobie wyobrażam ten zapach, który unosi mnie tam, gdzie odpoczywam :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziewczyny ! Z 500 osób to WY dwie podzieliłyście się wspaniałym stanem harmonii. Dlatego obydwie wygrywacie w tym konkursie! Dziękuję i GRATULUJE ! Niech naturalny zapach szczęścia i harmonii unosi się w powietrzu...Niech Was otula :)
    Olejek do odebrania w Centrum Masaży OSHIN. Zapraszam, pozdrawiam i raz jeszcze gratuluję! ;)
    Monika

    OdpowiedzUsuń

Miło, że zajrzałaś/ zajrzałeś :-) Dziękuję za komentarz. Serdeczności.